BRAK miłości?

Brak miłości  не означає, що кохання із браком, а просто його не вистачає у відносинах.
Кохання пропало, зникло...
Brak -niedostatek czegoś
З точки зору закоханих, їхні почуття повинні тривати довго, безмежно довго.
Направду щасливі ті пари, які змогли зберегти кохання і воно не розбилося від необережних рухів, вчинків, слів, підозр. Так, можна знайти кілька подряпин на цій дорогоцінній вазі-MOŁOŚĆ, але з роками вона стає надзвичайною. Тільки не варто пробувати  витирати ці тріщинки- зморшки, бо можна викликати злого джина поганих спогадів.
Молодим закоханим здається, що вони переживають щось унікальне, що їхнє кохання подолає всі перешкоди. Жодних образ, лайок, підозр, гірких слів.
А кохання -як капризна рослинка:в'яне від надміру світла (все на виду), тратить коріння, бо загниває від надміру вологи (туга і сльози), зацвітає і тратить квіт в одинь день (спішить пережити все й одразу). Та й з добривами (добробутом) можна переборщити.

Не говоріть, що ви не кохали хоча б раз у житті.
Не твердіть, що кохання - це зовсім не боляче.
А чули, що наступна любов зовсім поруч, що до весілля заживе, що їх (кандидатів-холостяків) стільки - валом?
Тому сьогодні  пісні про кохання, що зникає.
У кожного - своя історія, свій серіал на кілька тисяч серій. Щоб пережити щасливий кінець, потрібно навчитися відчувати потреби коханої людини, полюбити її недоліки, працювати над собою і над зміцненням своїх відносин.
Сьогоднішня історія не повинна бути сумною чи депресійною.
Розлука, нерозділене кохання - це не  кінець світу. Це - можливість розвитку, можливість збагнути хто ми та , що робимо в цьому світі.
Не розпачати, а шукати кохання.  Бо кохання здатне видобувати з людини все найкраще.
Спершу самі відкрийте себе для себе, не чекаючи, що хтось зробить нас надзвичайними .
Даруйте світу добро, посмішку. І світ подарує вам справжнє кохання.
Назва пісні - посилання на кліп.
Ktoś między nami
Byłaś mym pragnieniem 
Stałaś się cierpieniem 
Wszystko jest tak proste 
Tak powinno zostać 
Słowa niepotrzebne 
Im też smutno pewnie 
Słowom naszym biednym 
Lepiej nie mówmy nic 
Uwierz 

Ktoś może ty a może ja 
Może tylko dola zła 
Chce nam siebie odebrać 
Ktoś ma dziś dla nas obcy wzrok 
Naszą prawdę chce nam wziąć 
I wierność 

Ktoś nie wie o nas jeszcze nic 
Że nam smutno że nam wstyd 
Choć się nie przyznajemy 
Ktoś kogo nie znasz ty i ja 
To co zabrał może dać 
Nie wiemy 

Teraz mi najtrudniej 
Teraz najokrutniej 
Teraz żal przypływa 
Byłam tak szczęśliwa 

Teraz czas zapomnieć 
Teraz siądź koło mnie 
Szepnij słowo dobre 
Powiedz że wierzysz w nas 
Powiedz




Sen o przyszłości

Z oczu twych czytam, że powinieneś pójść
Bałam się tego dnia, serce krzyczy wróć!
Rozum wie lepiej,na tej planecie już
nie opłaca się kochać.
Koniec gry, mamy dość, wypadamy w aut,
Przecież tak toczy się los miliardów par,
Przecież tym dzisiaj oddycha ziemia
Chaos, pustka, strach!

Budzisz mnie pocałunkiem
Kończy się zły
I kończy się zły
Sen o przyszłości...
Oczy otwieram smutne
Umiera świat
Bo umiera świat
Na brak miłości...

Nasza łódź wpływa na coraz szybszy nurt
Coraz mniej mamy chwil by pogadać - spójrz.
Cały nasz dialog to gigabajty bzdur,
Szum, brak zasięgu.
Twój blask, mój gniew, twój strach, mój śpiew.
Dłoń w dłoń, przed siebie, wszystko czego chcę!

Budzisz mnie pocałunkiem 
Kończy się zły
I kończy się zły
Sen o przyszłości...
Oczy otwieram smutne
Umiera świat
Bo umiera świat
Na brak miłości...

Cały ten świat, opada z sił, kiedy się kończy miłość.
Już tylko ty masz taką moc - obudź mnie proszę,
Ratuj Go!


Nie Kłam Kochanie

Mówiłem - kocham Cię aż tak
Mówiłem - wszystko Tobie dam
Mówiłem - zawsze tylko Ty
A ja wierzyłam Ci
Myślałam "tak to właśnie Ten"
Myślałam wszystko o Nim wiem
Myślałam nie zawiodę się
A to był zwykły blef

Nie kłam, że kochasz mnie
Nie kłam, że weźmiesz gdzieś daleko tak,
że nie znajdą nas.
Kochanie, wiem w co grasz, ta pokerowa twarz
nic nie da bo ja, już mówię pas.



Kłamałeś, że wyśniłeś mnie
Kłamałeś : "Tylko Ciebie chcę".
Kłamałaś : serce wszystko wie
Ono zdradziło Cię

Nie kłam, że kochasz mnie
Nie kłam, że weźmiesz gdzieś daleko tak,
że nie znajdą nas.
Kochanie, wiem w co grasz, ta pokerowa twarz
nic nie da bo ja już mówię pas.

Nie kłam, że kochasz mnie
Nie kłam, że weźmiesz gdzieś daleko tak,
że nie znajdą nas.
Kochanie, wiem w co grasz, ta pokerowa twarz
nic nie da bo ja już mówię pas.
ta piosenka z tekstem


Papieros zgasł
1.Papieros w dłoni cicho zgasł,siedze sam,późno już
Za oknem księżyc świeci sam,i dobrze mu tak,jest nas dwóch
Znów próbuję cofnąć czas,boję się,że nie zmienię nic
I godzinami patrzę jak,obok mnie,niespokojnie śpisz

Tam tam taram,taram,taram

2.Powietrze ma chemiczny smak,leczę strach,oddechem z twoich ust
Zaciągam się kolejny raz,i trzymam tak,w płucach zapach twój
I boję się każdego dnia,że pęknie nam,pod nogami lód
I co po drodze czeka nas,nie chce myśleć już

Ref.:Nie ważne co nadchodzi,chcesz tego czy nie?
Nie zawsze będzie tak,wstaje nowy dzień
I właśnie o to chodzi,o to chodzi wiem
Nie zasnę dzisiaj sam

Nanananaram 
Tam tam taram,taram,taram,taram
Tam taram,taram,taram

3.Przepraszam Cię ostatni raz,więcej tak,nie chcę już się czuć
Zamykam oczy,lalala,i czekam na twój ruch
A jeśli pójdzie coś nie tak,i siebie znać,nie będziemy już
Nie powiem jak mi Ciebie brak,bo nie ma takich słów






Kiedy nie ma w nas miłości

Znowu głucha cisza w nas, 
w próżni jest zamknięty czas.
Ten spędzony razem gdzieś 
- dla nas to straciło sens.
Nad przepaścią swoich pragnień
znów pojawiliśmy się. 
Jaka siła nas tam ciągnie? 
Czy skoczymy w nią czy nie?

Nie ma już na to szans, 
żeby znów wzniecić ten płomień z naszego snu.
Dziś to nie uda się.
Każdy z nas znowu ma inny plan,
daj mi powód a ja będę tam.
Tam, gdzie zamierzałeś pójść.

Bo kiedy nie ma w nas miłości
to sercu czegoś brak.
Wciąż pozbawieni namiętności
która gdzieś wiruje w nas.
Bez żadnych zasad, pytań,
znowu uciekamy sobie tak
Przechodząc obojętnie, 
nie dając szans.

Prosto w siebie zapatrzeni
nie możemy złapać tchu.
W oczach mamy swe odbicie,
w sercach gorycz, żal i ból.
Myśli czyste jak powietrze, 
które daje życie nam.
Nim dziś wypełnimy przestrzeń
zamiast krzyku, bólu, ran.

Nie ma już na to szans, 
żeby znów wzniecić ten płomień z naszego snu.
Dziś to nie uda się.
Każdy z nas znowu ma inny plan,
daj mi powód a ja będę tam.
Tam, gdzie zamierzałeś pójść.


Bo kiedy nie ma w nas miłości
to sercu czegoś brak.
Wciąż pozbawieni namiętności
która gdzieś wiruje w nas.
Bez żadnych zasad, pytań, 
znowu uciekamy sobie tak.
Przechodząc obojętnie, 
nie dając szans.

Może znajdziemy drogę, 
która poprowadzi nas.
W miejsca których nie było w naszych snach.

Bo kiedy nie ma w nas miłości
to sercu czegoś brak.
Wciąż pozbawieni namiętności
która gdzieś wiruje w nas.
Bez żadnych zasad, pytań 
znowu uciekamy sobie tak.
Przechodząc obojętnie,
nie dając sobie szans.




Nie zatzymasz miłości

Tak naprawdę nie ma przeznaczenia, wszystko się zmienia. 
Każdy dzień przybiera nowy sens, liczy się chwila.
Czas przemija, lata uciekają.
Jest coś, a potem tego nie ma.
Nim wejdziesz na górę to ściągnie Cię ziemia 

Mam jedno małe marzenie, mam kilka nie załatwionych spraw
Mam chęci by coś zmienić, ale czasu brak x2
Refren:
Nie zatrzymasz miłości - ona rodzi się w nas 
Nie zatrzymasz miłości - miłość zatrzyma czas
Nie zatrzymasz miłości - ona rodzi się w nas 
Nie zatrzymasz miłości, bo miłość zatrzyma czas

Budzik tyka - tyk tyk - a czas umyka
Budzik tyka - tyk tyk - nie oglądaj się wstecz
Budzik tyka - tyk tyk - a czas umyka 
Budzik koło zamyka, budzik wyznacza rytm

Nie zatrzymasz miłości, czas ucieka
Konsekwentnie przyjmujesz swój ból
Nie zatrzymasz miłości, czas ucieka
Eutanazją myśli przyspieszam puls
Ty nie zatrzymasz miłości, czas ucieka
Biegnie do Ciebie ostatkiem mych sił, ostatkiem tchu.
Czuje to mimo, że jej nie ma tu.

Mam jedno małe marzenie, mam kilka niezałatwionych spraw
Mam chęci by coś zmienić, ale czasu brak x2

ta piosenka z tekstem

O mnie się nie martw

Zgoda, możemy się rozstać! 
Nie będę cię trzymała kurczowo za rękaw! 
Nie, nie, nie bój się, możesz sobie iść kiedy chcesz, z kim chcesz i dokąd chcesz!
I nie rób takiej żałosnej miny.? 

Ref.
O mnie się nie martw, o mnie się nie martw.
Ja sobie radę dam.
Jesteś to jesteś, a jak cię nie ma
To też niewielki kram.
Jeśli chcesz wiedzieć same zmartwienia
Tylko przez ciebie mam.
O mnie zapomnij, o mnie się nie martw
Ja sobie radę dam.

Kiedy ochotę miałam na kino
Tyś miał na lody nastrój.
Chciałam, by razem czas nam upłynął
Ale tyś cenił czas swój.
Zawsze lubiłam stare piosenki
A ty wolałeś big-beat!
Wszystko się zmienia, teraz te dźwięki
Humor poprawią mi w mig.

Ref.
O mnie się nie martw, o mnie się nie martw
Ja sobie radę dam.
Jesteś to jesteś, a jak cię nie ma
To też niewielki kram.
Jeśli chcesz wiedzieć same zmartwienia
Tylko przez ciebie mam.
O mnie zapomnij, o mnie się nie martw
Ja sobie radę dam.


Pójdę do kina z Wackiem lub z Wickiem
Z Jackiem zatańczę twista.
Jurek ma tak że oczy niebrzydkie
Skoczę więc z nim na przystań
Maciek zaprosił mnie do teatru
Wojtek na rurki z kremem.
Więc za mną oczu już nie wypatruj
I już mnie dłużej nie męcz.


ПИШІТЬ ВІДГУКИ ТА КОМЕНТАРІ
ЯКЩО ПОТРІБЕН ПЕРЕКЛАД СЛІВ ПІСЕНЬ, ТО ДОДАМ ЙОГО

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Частини мови Części mowy

Вірші для дітей на польській мові

Числівник Liczebnik